0
0
Немає в наявності
Відгуки:
0
7 010грн
Без податку:
7 010грн
Опис
Ланцюги серії ZVM-X - це найміцніші X-ring ланцюги на ринку, характеризуються більшою міцністю порівняно з ланцюгами попередньої серії ZVM2. Гарантують найкращу - незалежно від погодних умов - тягу та найкраще прискорення і миттєву реакцію мотоцикла на зміну положення дросельної заслінки.
- Ланцюг з високою міцністю, з найдовшим терміном експлуатації,
- Серія: ZVM-X - максимальна потужність, найдовша експлуатація,
- Об'єм: 250 - 1200 см3
- Довжина штифта: 21 мм,
- Діаметр ролика: 10,22 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,2 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,2 мм,
- Вага 100 ланок: 1,63 кг,
- Міцність на розтяг: 38,9 KN,
- Міцність на втомлення: 3500
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - заклепаний ланка
- Кількість ланок: 106
- Ущільнення: X-Ring
- Доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний
- G&G - зовнішня та внутрішня пластина ланки золота
- Якщо мотоцикл спочатку був оснащений заклепаним ланцюгом, новий ланцюг повинен бути встановлений разом із заклепаним ланкою.
Підходить для моделей:
- Ducati Monster 400 Dark [05'],
- Ducati Monster 620 [02-03],
- Ducati Monster 620 Dark [05-06],
- Ducati 899 Panigale [14-15],
- Kawasaki EX 250 F Ninja [88-96],
- Kawasaki EX 250 R Ninja [08-12],
- Kawasaki GPX 250 R [88-04],
- Kawasaki KLX 250 S [06-15]
- Kawasaki EX 300 R Ninja [13-17],
- Kawasaki Z 300 [15-17]
- Kawasaki ER-5 500 [97-06],
- Kawasaki ZR 550 Zephyr [91-00],
- Kawasaki KLR 650 [86-16],
- Kawasaki KLR 650 Tengai [86-89/ 91-92],
- Kawasaki KLR 650 (C1-C8) [95-03],
- Yamaha TT-R 230 [05-16],
- Yamaha XT 600 E [89-03].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зношення. Розтягнення ланцюга без O-кілець не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-кілець не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником зазор ланцюга та процедуру його вимірювання та натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зірочки та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, крім швидкого зношення, може обірватися, викликавши пошкодження. Занадто щільний, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношення та пошкоджень. Правильний зазор/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Мотоциклетний ланцюг повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути вимитий бензином або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-кілець або X-кілець за допомогою високого тиску, розчинників або бензину.
- Ланцюг O-кілець або X-кілець повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні характеристики мотоцикла та безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.