Гарантія

Гарантійне обслуговування на продукцію надає завод-виробник. Гарантія розповсюджується тільки на заводський брак або дефекти. У разі виявлення гарантійного випадку необхідно дотримуватися наступної процедури:


Процедура гарантійного обслуговування

  1. Заповнення гарантійної заявки – покупець має заповнити гарантійну форму, вказати детальний опис дефекту та додати фото товару з видимими недоліками.

  2. Надсилання товару – після підтвердження гарантійного звернення покупець відправляє товар на вказану адресу (адресу доставки ви отримаєте від менеджерів).

  3. Розгляд гарантійного випадку – здійснюється безпосередньо заводом-виробником або сервісним центром.

  4. Термін розгляду – залежить від завантаженості виробництва та становить від 1 до 4 тижнів.

  5. Результат розгляду – у разі позитивного висновку про заводський брак можливі такі рішення:

  • Ремонт товару.

  • Заміна на новий ідентичний товар.

  • Якщо необхідної моделі немає в наявності – повернення коштів.


Доставка товару на гарантійне обслуговування:

Всі витрати на доставку товару до сервісного центру несе покупець.


Гарантія не поширюється на механічні пошкодження, ознаки неправильного використання або внесення змін у конструкцію товару.