0
0
Немає в наявності
Відгуки:
0
6 220грн
Без податку:
6 220грн
Опис
Ланцюги з серії VX гарантують близько 50% менші опори тертя а також є ланцюгами з більшою стійкістю до зносу в порівнянні з O-ринговим ланцюгом. Висока стійкість до деформацій і розтягування ланцюга.
- X-Ring - найкраща ціна в співвідношенні до якості
- Серія: VX - Висока міцність за хорошу ціну,
- Об'єм: 125 - 750 см3
- Довжина штифта: 18,7 мм,
- Діаметр ролика: 10,22 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,0 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,0 мм,
- Вага 100 ланок: 1,52 кг,
- Стійкість до розтягування: 36,5KN,
- Стійкість до втоми: 3500
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - ланка з заклепками (опціонально застібка FJ - ланка з натиском/застібкою)
- Кількість ланок: 108
- Ущільнення: тип X-Ring
- Продукт доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний,
- G&B - золотий: зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина чорного кольору
- Якщо мотоцикл фабрично був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою.
Підходить для моделей:
- Aprilia RS 125 Extrema [92-97],
- Ducati Multistrada 620 [05-06],
- Ducati Monster 696 [08-14],
- Honda CBR 250 R [11-13],
- Honda CMX 250 Rebel [96-02],
- Honda XR 250 R [95-96],
- Honda CBR 300 R [14-16],
- Honda CB 300 F [15-16],
- Honda XR 400 R [96-06],
- Honda FX 650 Vigor [99-01],
- Honda NX 650 Dominator [88'],
- Kawasaki KDX 220 [96-05],
- Kawasaki KLE 500 [91-96],
- Kawasaki ZX-6R Ninja [02'],
- Kawasaki ZX-6RR Ninja [03-04],
- Kawasaki ZX-6R Ninja (ZX 636) [03-04],
- Suzuki DR 250 SE [93-95],
- Suzuki TU 250 X [09-16],
- Suzuki DR 350 S [89-93],
- Suzuki DR 350 SE [97-01],
- Suzuki DR 600 S/R [85-99],
- Yamaha TDR 250 [88-90],
- Yamaha WR 250 R [08-16],
- Yamaha WR 250 X [08-15].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг витягується в міру зносу. Витягування ланцюга без O-рингового не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Витягування ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок витягування не повинно перевищувати 20 мм. Витягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг витягується швидше, руйнує зірочки приводу і підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зносу, може обірватися, викликавши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зносу і пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
маслення:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтопродуктами або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити O-ринговий або X-ринговий ланцюг за допомогою високого тиску, розчинників або бензину.
- O-ринговий або X-ринговий ланцюг повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування і догляд за привідним ланцюгом подовжує його термін служби, покращує максимальні характеристики мотоцикла і безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.