0
0
Немає в наявності
Відгуки:
0
5 080грн
Без податку:
5 080грн
Опис
Ланцюги серії VX гарантують близько 50% менші опори тертя, а також є ланцюгами з більшою стійкістю до зношування в порівнянні з O-ринговим ланцюгом. Висока стійкість до деформацій і розтягування ланцюга.
- X-Ring - найкраща ціна в співвідношенні до якості
- Серія: VX - Висока міцність за хорошу ціну,
- Об'єм: 125 - 750 см3
- Довжина штифта: 18,7 мм,
- Діаметр ролика: 10,22 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,0 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,0 мм,
- Вага 100 ланок: 1,52 кг,
- Міцність на розтягування: 36,5KN,
- Міцність на втомлення: 3500
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - ланка з заклепками (опціонально застібка FJ - ланка з натиском/застібкою)
- Кількість ланок: 108
- Ущільнення: тип X-Ring
- Продукт доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний,
- G&B - золотий: зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина чорного кольору
- Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з ланкою з заклепками.
Підходить для моделей:
- Aprilia RS 125 Extrema [92-97],
- Ducati Multistrada 620 [05-06],
- Ducati Monster 696 [08-14],
- Honda CBR 250 R [11-13],
- Honda CMX 250 Rebel [96-02],
- Honda XR 250 R [95-96],
- Honda CBR 300 R [14-16],
- Honda CB 300 F [15-16],
- Honda XR 400 R [96-06],
- Honda FX 650 Vigor [99-01],
- Honda NX 650 Dominator [88'],
- Kawasaki KDX 220 [96-05],
- Kawasaki KLE 500 [91-96],
- Kawasaki ZX-6R Ninja [02'],
- Kawasaki ZX-6RR Ninja [03-04],
- Kawasaki ZX-6R Ninja (ZX 636) [03-04],
- Suzuki DR 250 SE [93-95],
- Suzuki TU 250 X [09-16],
- Suzuki DR 350 S [89-93],
- Suzuki DR 350 SE [97-01],
- Suzuki DR 600 S/R [85-99],
- Yamaha TDR 250 [88-90],
- Yamaha WR 250 R [08-16],
- Yamaha WR 250 X [08-15].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зношення. Розтягнення ланцюга без O-рингового не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником зазор ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зірочки приводу та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зношення, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношення і пошкоджень. Правильний зазор/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтопродуктом або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ринговий або X-ринговий за допомогою високого тиску, розчинниками або бензином.
- Ланцюг O-ринговий або X-ринговий повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.