Привідний ланцюг D.I.D.520 V професійний O-Ring посилений 108 ланок

Все про товар
Відгуків
0
Питання
0
Немає в наявності
Привідний ланцюг D.I.D.520 V професійний O-Ring посилений 108 ланок
Привідний ланцюг D.I.D.520 V професійний O-Ring посилений 108 ланок
Модель: DID520V-108OGNIW
Виробник: D.I.D.
Доставка:

Товар не доступний

Відгуки: 0
3 940грн
Без податку: 3 940грн
Опис

  • Об'єм: макс. 400 см3
  • Довжина штифта: 20,20 мм,
  • Діаметр ролика: 10,16 мм,
  • Товщина внутрішньої пластини: 2,0 мм,
  • Товщина зовнішньої пластини: 2,0 мм,
  • Вага 100 ланок: 1,5 кг,
  • Міцність на розтягування: 35,6KN,
  • Міцність на втомлення: 2350
  • з'єднувальні ланки: FJ - ланка пресована/замикаючаe (опціонально сполучна заклепка ZJ - ланка заклепана)
  • Ущільнення: типу O-Ring
  • Кількість ланок: 108
  • Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою.

Підходить для моделей: 

  • Honda CRM 125 [90-00],
  • Honda NSR 125 F [90-94],
  • Honda NSR 125 R [89-98],
  • Honda CBR 250 R [11-13],
  • Honda CMX 250 Rebel [96-02],
  • Honda XR 250 R [95-96],
  • Honda CBR 300 R [14-16],
  • Honda CB 300 F [15-16],
  • Honda XR 400 R [96-06],
  • Husqvarna TE 449 [11-12],
  • Husqvarna TE 511 [11-12],
  • Kawasaki KDX 220 [96-05],
  • Kawasaki KLE 500 [91-96],
  • Suzuki DR 250 SE [93-95],
  • Suzuki TU 250 X [09-16],
  • Suzuki DR 350 S [89-93],
  • Suzuki DR 350 SE [97-01],
  • Yamaha TDR 250 [88-90],
  • Yamaha WR 250 R [08-16],
  • Yamaha WR 250 X [08-15].

________________________________________________________________________________________________________________________________________

заміна привідного ланцюга:

  • Ланцюг розтягується в міру зношення. Розтягнення ланцюга без O-ринга не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.

регулювання напруги ланцюга:

  • Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
  • Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
  • пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зірочки приводу і підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зношення, може обірватися, викликавши пошкодження. Занадто щільний, як і вільний натяг ланцюга викликає прискорене зношення і пошкодження. Правильний люфт/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.

змазування:

  • Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
  • Не можна мити ланцюг O-ринговий або X-ринговий за допомогою мийок високого тиску, розчинниками або бензином.
  • Ланцюг O-ринговий або X-ринговий повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.

Відгуки
0 / 5
середній рейтинг товару
0
0
0
0
0

Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.

Питання та відповіді

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Привідний ланцюг D.I.D.520 V професійний O-Ring посилений 108 ланок
3 940грн