0
0
Немає в наявності
Відгуки:
0
8 680грн
Без податку:
8 680грн
Опис
Ланцюги серії ZVM-X це найміцніші ланцюги X-ring на ринку, характеризуються більшою витривалістю від ланцюгів з попередньої серії ZVM2. Гарантують найкращу - незалежно від погодних умов - тягу та забезпечують найкраще прискорення і миттєву реакцію мотоцикла на зміну положення дросельної заслінки.
технічні дані:
- Ланцюг гіпервитривалий, з найдовшим терміном експлуатації,
- Серія: ZVM-X - Максимальна потужність, найдовша експлуатація,
- Об'єм: 400 - 1300 [см3]
- Довжина штифта: 23,2 [мм],
- Діаметр ролика: 10,32 [мм],
- густина внутрішньої пластини: 2,4 [мм],
- Густина зовнішньої пластини: 2,6 [мм],
- Вага 100 ланок: 2,11 [кг],
- Витривалість на розтягування: 46,3 [KN],
- Витривалість на втомлення: 4000
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - заклепана ланка
- Кількість ланок: 118
- Доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний
- G&G - зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина золота,
- Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою
- Підходить для моделей:
- Honda XL 600V Transalp [87-99]
- Honda XL 650V Transalp [00-07]
- Honda XL 700V Transalp [08-13]
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг витягується в міру зношування. Витягування ланцюга без O-ринга не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Витягування ланцюга O- або X-ring не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок витягування не повинно перевищувати 20 мм. Витягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації вашого мотоцикла рекомендований виробником зазор ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг витягується швидше, знищує зірочки приводу та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зношування, може порватися, викликавши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга викликає прискорене зношування та пошкодження. Правильний зазор/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношуванню. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ринга або X-ринга за допомогою мийок високого тиску, розчинниками або бензином.
- Ланцюг O-ринга або X-ринга повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.