Привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий 112 ланок

Все про товар
Відгуків
0
Питання
0
Немає в наявності
Привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий 112 ланок
Привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий 112 ланок
Модель: DID520NZ-112OGNIW
Виробник: D.I.D.
Доставка:

Товар не доступний

Відгуки: 0
3 460грн
Без податку: 3 460грн
Опис

  • Обробка штифта SDH - метод SDH дозволяє досягти екстремально твердої, хромово-вуглецевої поверхні на штифті, при цьому зберігаючи м'яке ядро, щоб воно поглинало удари, вібрації та інші навантаження.
  • Об'єм: макс. 450 см3
  • Довжина штифта: 18,35 мм,
  • Діаметр ролика: 10,2 мм,
  • Товщина внутрішньої пластини: 2,2 мм,
  • Товщина зовнішньої пластини: 2,2 мм,
  • Вага 100 ланок: 1,61 кг,
  • Міцність на розтяг: 35,8KN,
  • Міцність на втомлення: 410
  • з'єднувальні ланки: FJ - ланка, що втискається/замикаєтьсяе (опціонально заклепка ZJ - ланка, що заклепується)
  • Кількість ланок: 112
  • Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________ 

заміна привідного ланцюга:

  • Ланцюг розтягується в міру зношування. Розтягнення ланцюга без о-ринга не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга о- або X-ринга не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом з зірочками.

регулювання напруги ланцюга:

  • Перевірте в інструкції з експлуатації вашого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
  • Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
  • пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зірочки приводу та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зношування, може порватися, спричинивши пошкодження. Занадто тісний, як і вільний натяг ланцюга, призводить до прискореного зношування та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга має становити приблизно 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і приблизно 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.

змазування:

  • Мотоцикловий ланцюг повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношуванню. Завжди перед змащуванням привідний ланцюг повинен бути очищений від нафти або іншого засобу, призначеного для цього.
  • Не можна мити ланцюг о-ринга або X-ринга за допомогою високого тиску, розчинників або бензину.
  • Ланцюг о-ринговий або X-ринговий повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.

Відгуки
0 / 5
середній рейтинг товару
0
0
0
0
0

Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.

Питання та відповіді

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий 112 ланок
3 460грн