0
0
Немає в наявності
Відгуки:
0
4 980грн
Без податку:
4 980грн
Опис
Ланцюги з серії VX гарантують близько 50% менші опори тертя, а також є ланцюгами з більшою стійкістю до зносу в порівнянні з O-ринговим ланцюгом. Висока стійкість до деформацій і розтягування ланцюга.
- X-Ring - найкраща ціна в співвідношенні до якості
- Серія: VX - Висока витривалість за гарною ціною,
- Об'єм: 125 - 750 см3
- Довжина штифта: 18,7 мм,
- Діаметр ролика: 10,22 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,0 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,0 мм,
- Вага 100 ланок: 1,52 кг,
- Стійкість на розтягування: 36,5KN,
- Стійкість на втомлення: 3500
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - заклепаний ланка (опціонально скоба FJ - втиснута/застібна ланка)
- Кількість ланок: 106
- Ущільнення: тип X-Ring
- Продукт доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний,
- G&B - золотий: зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина чорного кольору
- Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаним ланкою.
Підходить для моделей:
- Aprilia AF1 Futura 125 [90-91]
- Aprilia AF1 Europa 125 [90-94],
- Aprilia AF1 Sintesi 125 [88-90],
- Aprilia AF1 Sport 125 [88-91],
- Aprilia Tuono 125 [03-07]
- Ducati Monster 400 Dark [05'],
- Ducati Monster 620 [02-03],
- Ducati Monster 620 Dark [05-06],
- Honda CB 250 Nighthawk [91-07],
- Honda CBF 250 [04-06],
- Honda CRF 250 L [13-17],
- Honda XR 250 R [97-05],
- Honda XL 600 L [85-87],
- Kawasaki EX 250 F Ninja [88-96],
- Kawasaki EX 250 R Ninja [08-12],
- Kawasaki GPX 250 R [88-04],
- Kawasaki KLX 250 S [06-15]
- Kawasaki EX 300 R Ninja [13-17],
- Kawasaki Z 300 [15-17]
- Kawasaki ER-5 500 [97-06],
- Kawasaki ZR 550 Zephyr [91-00],
- Kawasaki KLR 650 [86-16],
- Kawasaki KLR 650 Tengai [86-89/ 91-92],
- Kawasaki KLR 650 (C1-C8) [95-03],
- Yamaha TT-R 230 [05-16],
- Yamaha RD 350 [85-95],
- Yamaha XT 600 E [89-03].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг витягується в міру зносу. Витягування ланцюга без O-рингового не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Витягування ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок витягнення не повинно перевищувати 20 мм. Витягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником зазор ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставці так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг витягується швидше, руйнує зірочки приводу та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зносу, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зносу та пошкоджень. Правильний зазор/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ринговий або X-ринговий за допомогою мийок високого тиску, розчинниками або бензином.
- Ланцюг O-ринговий або X-ринговий повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що належне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом подовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.