у склад комплекту входить привідний ланцюг D.I.D. 520 ZVM-X SUPER STREET X-ring гіпервитривалий [112 ланок] та зірочки: провідна SUNF3D4-17 та ведена SUNR1-3485-43. Це частини найвищої якості, які гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях привідного комплекту. Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаним ланкою.
Ланцюги серії ZVM-X це найміцніші X-ring ланцюги на ринку, характеризуються більшою витривалістю від ланцюгів попередньої серії ZVM2. Гарантують найкращу - незалежно від погодних умов - тягу та найкраще прискорення і миттєву реакцію мотоцикла на зміну положення дросельної заслонки.
ланцюг:
- Ланцюг гіпервитривалий, з найтривалішим терміном експлуатації,
- Серія: ZVM-X - Максимальна потужність, найдовша експлуатація,
- Об'єм: 250 - 1200 см3
- Довжина штифта: 21 мм,
- Діаметр ролика: 10,22 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,2 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,2 мм,
- Вага 100 ланок: 1,63 кг,
- Витривалість на розтягування: 38,9 KN,
- Витривалість на втомлення: 3500
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - заклепана ланка
- Кількість ланок: 112
- Ущільнення: X-Ring
- Доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний
- G&G - зовнішня та внутрішня пластина ланки золота.
провідна зірка (SUNF3D4-17):
- виготовлена відповідно до специфікацій виробників мотоциклів,
- з високоякісної хромованої сталі,
- піддана термічній обробці,
- 17 зубів.
ведена зірка (SUNR1-3485-43):
- виготовлена з високолегованої сталі 1045,
- загартована індукційно: поверхні, які мають контакт з роликом ланцюга, загартовані, тоді як сердечник зуба м'який і еластичний,
- піддається термічній обробці для підвищення витривалості та стійкості до зношування,
- поєднання матеріалу високої якості, досконалого процесу виробництва та проекту надає зіркам SL витривалість до 35 000 км (при стандартній туристичній експлуатації),
- 43 зуба.
Комплект підходить для моделей:
- Honda NC 750 S [16']
- Honda NC 750 X [16']
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг витягується в міру зносу. Витягування ланцюга без O-кільця не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Витягування ланцюга O- або X-кільця не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок витягування не повинно перевищувати 20 мм. Витягнутий ланцюг повинен бути замінений разом з зірками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання та натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг витягується швидше, руйнує зірки приводу та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зносу, може обірватися, викликавши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга викликає прискорений знос і пошкодження. Правильний люфт/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм на дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм на позашляхових мотоциклах.
маслення:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-кільця або X-кільця за допомогою високонапірних мийок, розчинниками або бензином.
- Ланцюг O-кільця або X-кільця повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.