в комплект входить привідний ланцюг D.I.D.520 VX3 PRO-STREET X-Ring супер посилений [114 ланок] та зірочки: ведуча SUNF3D4-16 та ведена SUNR1-3485-43. Це частини найвищої якості, які гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях комплекту приводу. Якщо мотоцикл з заводу був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг має бути встановлений разом з заклепаним ланкою.
Ланцюги серії VX гарантують близько 50% менших опор тертя, а також є ланцюгами з більшою стійкістю до зношення в порівнянні з O-ринговим ланцюгом. Висока стійкість до деформацій та розтягування ланцюга.
ланцюги:
- X-Ring - найкраща ціна відносно якості
- Серія: VX - Висока міцність за хорошу ціну,
- Об'єм: 125 - 750 см3
- Довжина штифта: 18,7 мм,
- Діаметр ролика: 10,22 мм,
- густина внутрішньої пластини: 2,0 мм,
- Густина зовнішньої пластини: 2,0 мм,
- Вага 100 ланок: 1,52 кг,
- Міцність на розтягування: 36,5KN,
- Міцність на втомлення: 3500
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - заклепане ланка (опціонально затискач FJ - втиснуте/застібне ланка)
- Кількість ланок: 114
- Ущільнення: тип X-Ring
- Продукт доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний,
- G&B - золотий: зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина чорного кольору.
ведуча зірка (SUNF3D4-16):
- виготовлена за специфікацією виробників мотоциклів,
- з високоякісної хромованої сталі,
- піддана термічній обробці,
- 16 зубів.
ведена зірка (SUNR1-3485-43):
- виготовлена з високолегованої сталі 1045,
- загартована індукційно: поверхні, які контактують з роликом ланцюга, загартовані, тоді як сердечник зуба м'який і еластичний,
- піддається термічній обробці для підвищення міцності та стійкості до зношення,
- поєднання матеріалу високої якості, досконалого процесу виробництва та дизайну забезпечує зіркам SL міцність до 35 000 км (при стандартній туристичній експлуатації),
- 43 зуба.
Комплект підходить для моделей:
- Honda CTX 700 N [14-16],
- Honda NC 700 S [12-13],
- Honda NC 700 X [12-13].
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг витягується в міру зношення. Витягування ланцюга без O-рингового не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Витягування ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок витягування не повинно перевищувати 20 мм. Витягнутий ланцюг має бути замінений разом із зірками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації вашого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання та натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг витягується швидше, руйнує ведучі зірки та підшипники головного валу трансмісії. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, крім швидкого зношення, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто тісний, а також вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношення та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга має становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах та близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед змащенням привідний ланцюг має бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити O-ринговий або X-ринговий ланцюг за допомогою високонапірних мийок, розчинниками або бензином.
- O-ринговий або X-ринговий ланцюг має змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом подовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.