0
0
В наявності
Відгуки:
0
3 680грн
Без податку:
3 680грн
Купити в 1 клік:
Опис
Ланцюг 520DZ2 створений за спеціальною технологією Super Dai Hard, що посилює штифти. Гарантує довший термін експлуатації в порівнянні з попередньою моделлю DZ. Поєднання міцності та зменшеної ваги відмінно підходить для мотокросу.
- Серія: Special - для спортивної їзди по бездоріжжю,
- Об'єм: max. 450 cm3
- Обробка штифта SDH - метод SDH дозволяє досягти екстремально твердої, хромово-вуглецевої оболонки на поверхні штифта, при цьому зберігаючи м'яке ядро, щоб воно поглинало удари, вібрації та інші навантаження,
- Довжина штифта: 17,65 мм,
- Діаметр ролика: 10,16 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,0 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,0 мм,
- Вага 100 ланок: 1,4 кг,
- Міцність на розтягування: 36KN,
- Міцність на втомлення: 410
- з'єднувальні ланки: RJ - ланка, що закривається (опціонально заклепка ZJ - ланка з заклепками)
- Кількість ланок: 118
- Колір: G&B - зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина чорна,
- Якщо мотоцикл заводськи був обладнаний заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зносу. Розтягування ланцюга без O-ринга не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягування ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягування не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації вашого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зірочки приводу та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зносу, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зносу та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтопродуктами або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ринговий або X-ринговий за допомогою високонапірних мийок, розчинників або бензином.
- Ланцюг O-ринговий або X-ринговий повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом подовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.