у комплект входить привідний ланцюг D.I.D. 520 ZVM-X SUPER STREET X-ring гіпервитривалий [114 ланок] та зірочки: провідна SUNF3D4-16 та ведена SUNR1-3485-43. Це частини найвищої якості, які гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях комплекту приводу. Якщо мотоцикл фабрично був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг має бути встановлений разом з заклепаною ланкою.
Ланцюги серії ZVM-X це найміцніші X-ring ланцюги на ринку, характеризуються більшою витривалістю від ланцюгів попередньої серії ZVM2. Гарантують найкращу - незалежно від погодних умов - тягу та найкраще прискорення і миттєву реакцію мотоцикла на зміну положення дросельної заслінки.
ланцюг:
- Ланцюг гіпервитривалий, з найтривалішим терміном експлуатації,
- Серія: ZVM-X - Максимальна потужність, найтриваліша експлуатація,
- Об'єм: 250 - 1200 см3
- Довжина штифта: 21 мм,
- Діаметр ролика: 10,22 мм,
- густина внутрішньої пластини: 2,2 мм,
- Густина зовнішньої пластини: 2,2 мм,
- Вага 100 ланок: 1,63 кг,
- Витривалість на розтягування: 38,9 KN,
- Витривалість на втомлення: 3500
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - заклепана ланка
- Кількість ланок: 114
- Ущільнення: X-Ring
- Доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний
- G&G - зовнішня та внутрішня пластина ланки золота
провідна зірка (SUNF3D4-16):
- виготовлена відповідно до специфікацій виробників мотоциклів,
- з високоякісної хромованої сталі,
- піддана термічній - хімічній обробці,
- 16 зубів.
ведена зірка (SUNR1-3485-43):
- виготовлена з високолегованої сталі 1045,
- загартована індукційно: поверхні, які мають контакт з роликом ланцюга, загартовані, тоді як сердечник зуба м'який і еластичний,
- піддана термічній обробці для підвищення витривалості та стійкості до зносу,
- поєднання матеріалу високої якості, ідеального процесу виробництва та проекту дає зіркам SL витривалість до 35 000 км (при стандартній туристичній експлуатації),
- 43 зуба.
Комплект підходить для моделей:
- Honda CTX 700 N [14-16],
- Honda NC 700 S [12-13],
- Honda NC 700 X [12-13].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна ланцюга приводу:
- Ланцюг витягується в міру зносу. Витягування ланцюга без O-кільця не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Витягування ланцюга O- або X-кільця не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок витягування не повинно перевищувати 20 мм. Витягнутий ланцюг має бути замінений разом із зірками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником зазор ланцюга та процедуру його вимірювання та натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг витягується швидше, руйнує зірки приводу та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зносу, може обірватися, викликавши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга викликає прискорене зношення та пошкодження. Правильний зазор/провисання ланцюга має становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед змащенням привідний ланцюг має бути очищений нафтопродуктами або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-кільця або X-кільця за допомогою високого тиску, розчинників або бензину.
- Ланцюг O-кільця або X-кільця має змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом подовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.