Комплект приводу - ланцюг компанії D.I.D плюс зірочки SUNSTAR.
До складу комплекту входить привідний ланцюг DID520 V PROFESSIONAL (посилений O-ring) 104 ланки та зірочки SUNSTAR SUNF333-13 і SUNR1-3619-40.
Позиції, надруковані курсивом, це зірочки з нестандартною кількістю зубів - перед здійсненням покупки просимо зв'язатися для підтвердження наявності продукту (стосується KAWASAKI EX250 F NINJA). у разі потреби у зірочках з іншою кількістю зубів просимо вказати їх кількість у коментарях до замовлення.
Це деталі найвищої якості, які гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях комплекту приводу. Ланцюг постачається з замком.
у разі потреби у зірочках з іншою кількістю зубів просимо вказати їх кількість у коментарях до замовлення.
Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою
Замінювання, регулювання, змащування
- Замінювання ланцюга
Ланцюг розтягується в міру зношення. Розтягнення ланцюга без O-ring не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-ring не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.
- Регулювання натягу ланцюга
Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Притисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
увага:
Перевірте в інструкції з експлуатації вашого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу
пам'ятайте!!!
Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зірочки приводу та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зношення, може обірватися, викликавши пошкодження. Занадто щільний, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношення та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
- Змащування
Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед змащуванням привідний ланцюг повинен бути очищений від нафти або іншого засобу, призначеного для цього.
Не можна мити ланцюг O-ring або X-ring за допомогою високонапірних мийок, розчинників або бензину.
Ланцюг O-ring або X-ring повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.