Привідний ланцюг D.I.D. 428 D STANDARD ланцюг без O-кілець 132 ланки

Все про товар
Відгуків
0
Питання
0
В наявності
Привідний ланцюг D.I.D. 428 D STANDARD ланцюг без O-кілець 132 ланки
Привідний ланцюг D.I.D. 428 D STANDARD ланцюг без O-кілець 132 ланки
Модель: DID428D-132OGNIWA
Виробник: D.I.D.
Доставка:

Термін відправки 3-6 днів

Відгуки: 0
1 450грн
Без податку: 1 450грн
Купити в 1 клік:
Опис

  • Серія: Standard
  • Об'єм: макс 125 см3
  • Довжина штифта: 16,7 мм,
  • Діаметр ролика: 8,5 мм,
  • густина внутрішньої пластини: 1,5 мм,
  • Густина зовнішньої пластини: 1,5 мм,
  • Вага 100 ланок: 0,84 кг,
  • Міцність на розтяг: 18,8KN,
  • Міцність на втомлення: 100
  • з'єднувальні ланки: спіраль RJ - з'єднувальна ланка
  • Кількість ланок: 132
  • Якщо мотоцикл був оснащений заводським ланцюгом з заклепками, новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою.

Підходить для моделей:

  • Honda XR 125 L [03-08],
  • Kawasaki BN 125 Eliminator [97-09],
  • Suzuki GZ 125 Marauder [98-10],
  • Yamaha MT-125 [15-17],
  • Yamaha YZF-R 125 [08-15].

_______________________________________________________________________________________________________________________________________ 

заміна привідного ланцюга:

  • Ланцюг розтягується в міру зношення. Розтягнення ланцюга без O-кілець не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-кілець не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.

регулювання напруги ланцюга:

  • Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником зазор ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
  • Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
  • пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зірочки приводу та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, крім швидкого зношення, може порватися, завдаючи пошкоджень. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношення та пошкоджень. Правильний зазор/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.

мастило:

  • Мотоцикловий ланцюг повинен регулярно маститися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед мастилом привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтопродуктами або іншим засобом, призначеним для цього.
  • Не можна мити ланцюг O-кілець або X-кілець за допомогою високонапірних мийок, розчинників або бензином.
  • Ланцюг O-кілець або X-кілець повинен маститися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що належне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжують його термін служби, покращують максимальні показники мотоцикла та безпеку.

Відгуки
0 / 5
середній рейтинг товару
0
0
0
0
0

Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.

Питання та відповіді

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Привідний ланцюг D.I.D. 428 D STANDARD ланцюг без O-кілець 132 ланки
1 450грн