- Застосування:
- Honda CB1100EX (14-21),
- Honda CB1100RS (17-21),
- Indian FTR 1200 (19-),
- Indian FTR 1200 R CARBON (23-),
- Indian FTR 1200 RALLY (19-),
- Indian FTR 1200 SPORT (23-),
- Indian FTR 1200S (19-22),
- Kawasaki Z650RS (22-),
- Kawasaki Z900RS (21-),
- Kawasaki Z900RS SE (22-),
- Moto Guzzi V7 III STONE 750 (17-22),
- Triumph SPEED TWIN (19-),
- Royal Enfield CONTINENTAL GT 650 (21-),
- Yamaha XSR 125 (21-),
- Yamaha XSR 125 LEGACY (22-),
- Yamaha XSR700 (16-20),
- Yamaha XSR700 XTRIBUTE (19-),
- Кріплення: Двохточкове до лампи,
- Матеріал: Алюміній,
- Розміри (довжина x ширина): 197 x 252 мм,
- Комплект кріплення: у комплекті,
- Сумісність: Продукт спеціально розроблений,
- Виробник: PUIG (Motoplastic S.A. Іспанія).
Нижче наведено повний зразок кольорів вітрових стекол та обтічників PUIG. Однак деякі можуть не бути присутніми в повній палітрі - доступність кольорів конкретної моделі перевірте вище в описі та таблиці даного продукту.
Щодо затемнення: прозоре 0%, легке затемнення 25%, сильне затемнення 75%, чорне та карбон 100% (непрозорі), кольори близько 40%.
Нижче наведено порівняння аеродинаміки мотоцикла типу naked bike.
Дві ліві ілюстрації показують тиск повітря, що діє на мотоцикліста (червоне = вищий, зелене = нижчий) в KTM 1290 Super Duke, без обтічника (перше) та з обтічником PUIG.
Додатково справа видно перебіг повітряних потоків, досліджений у віртуальному аеродинамічному тунелі. у naked мотоциклах використання обтічника зменшує тиск повітря приблизно на 20-30% - залежно від моделі.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.