Привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий 118 ланок

Все про товар
Відгуків
0
Питання
0
Немає в наявності
Привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий 118 ланок
Привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий 118 ланок
Модель: DID520NZ-118OGNIW
Виробник: D.I.D.
Доставка:

Товар не доступний

Відгуки: 0
3 630грн
Без податку: 3 630грн
Опис

  • Обробка штифта SDH - метод SDH дозволяє досягти екстремально твердої, хромово-вуглецевої оболонки на поверхні штифта, при цьому зберігаючи м'яке ядро, щоб воно поглинало удари, вібрації та інші навантаження.
  • Об'єм: макс. 450 см3
  • Довжина штифта: 18,35 мм,
  • Діаметр ролика: 10,2 мм,
  • Товщина внутрішньої пластини: 2,2 мм,
  • Товщина зовнішньої пластини: 2,2 мм,
  • Вага 100 ланок: 1,61 кг,
  • Міцність на розтягування: 35,8KN,
  • Міцність на втомлення: 410
  • з'єднувальні ланки: FJ - ланка втиснута/ закритаe (опціонально заклепка ZJ - ланка заклепана)
  • Кількість ланок: 118
  • Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________ 

заміна привідного ланцюга:

  • Ланцюг витягується в міру зносу. Витягування ланцюга без O-ринга не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Витягування ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок витягнення не повинно перевищувати 20 мм. Витягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.

регулювання напруги ланцюга:

  • Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником зазор ланцюга та процедуру його вимірювання та натягу.
  • Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
  • пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг витягується швидше, руйнує зірочки та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, крім швидкого зносу, може порватися, викликавши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга викликає прискорений знос і пошкодження. Правильний зазор/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.

змазування:

  • Мотоциклетний ланцюг повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед змащенням привідний ланцюг повинен бути очищений від нафти або іншого засобу, призначеного для цього.
  • Не можна мити ланцюг O-ринговий або X-ринговий за допомогою високого тиску, розчинників або бензину.
  • Ланцюг O-ринговий або X-ринговий повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні характеристики мотоцикла та безпеку.

Відгуки
0 / 5
середній рейтинг товару
0
0
0
0
0

Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.

Питання та відповіді

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий 118 ланок
3 630грн