До складу комплекту входить привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING [118 ланок] та привідна зірочка SUNF3D1-14. Це деталі найвищої якості, що гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях комплекту приводу. Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг має бути встановлений разом з заклепаним ланкою.
ланцюг:
- Обробка SDH пінів - метод SDH дозволяє досягти екстремально твердої, хромово-вуглецевої оболонки на поверхні штифта, при цьому зберігаючи м'яке ядро, щоб воно поглинало удари, вібрації та інші навантаження.
- Об'єм: max. 450 cm3
- Довжина штифта: 18,35 мм,
- Діаметр ролика: 10,2 мм,
- товщина внутрішньої пластини: 2,2 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,2 мм,
- Вага 100 ланок: 1,61 кг,
- Міцність на розтягнення: 35,8KN,
- Міцність на втомлення: 410
- з'єднувальні ланки: FJ - ланка пресована/ замикальнаe (опціонально заклепка ZJ - ланка заклепана)
- Кількість ланок: 118
привідна зірка (SUNF3D1-14):
- виготовлена згідно з технічними вимогами виробників мотоциклів,
- з високоякісної хромованої сталі,
- піддана термічній та хімічній обробці,
- 14 зубів.
Підходить для моделей:
- KTM Duke 200 [15-16]
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зносу. Розтягнення ланцюга без O-кільця не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-кільця не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг має бути замінений разом із зірками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації вашого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Перенапружений ланцюг розтягується швидше, руйнує привідні зірки та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зносу, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто щільний, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зносу та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга має становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
маслення:
- Мотоциклетний ланцюг має регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед змащенням привідний ланцюг має бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-кільця або X-кільця за допомогою високонапірних мийок, розчинників або бензину.
- Ланцюг O-кільця або X-кільця має змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом подовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.