у комплект входить привідний ланцюг D.I.D.520 V професійний O-Ring посилений [118 ланок] та зірочки: привідна SUNF3D1-14 і ведена SUNR1-3079-41. Це деталі найвищої якості, які гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях комплекту приводу. Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг має бути встановлений разом з заклепаним ланкою.
ланцюг:
- Об'єм: макс. 400 см3
- Довжина штифта: 20,20 мм,
- Діаметр ролика: 10,16 мм,
- товщина внутрішньої пластини: 2,0 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,0 мм,
- Вага 100 ланок: 1,5 кг,
- Міцність на розтягування: 35,6KN,
- Міцність на втомлення: 2350
- з'єднувальні ланки: FJ - ланка пресована/ закріплена (опціонально застібка заклепка ZJ - ланка заклепана)
- Ущільнення: типу O-Ring
- Кількість ланок: 118
привідна зірка (SUNF3D1-14):
- виконана за специфікацією виробників мотоциклів,
- з високоякісної хромованої сталі,
- піддана термічній обробці,
- 14 зубів.
ведена зірка (SUNR1-3079-41):
- виготовлена з високолегованої сталі 1045,
- отвори, що зменшують вагу зірки у формі бумеранга, що забезпечує найвигідніший коефіцієнт міцності-ваги,
- загартована індукційно: поверхні, які контактують з роликом ланцюга, загартовані, тоді як серцевина зуба м'яка та еластична,
- піддається термічній обробці для підвищення міцності та стійкості до зносу,
- поєднання матеріалу високої якості, ідеального процесу виробництва та проекту дає зіркам SL міцність до 35 000 км (при стандартній туристичній експлуатації),
- 41 зубів.
Підходить для моделі:
- KTM Duke 200 [12-14]
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зносу. Розтягнення ланцюга без O-ринга не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-ринга не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг має бути замінений разом із зірками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує привідні зірки та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, крім швидкого зносу, може порватися, викликавши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга викликає прискорений знос і пошкодження. Правильний люфт/провисання ланцюга має становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
мастило:
- Ланцюг мотоцикла має регулярно маститися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед мастилом привідний ланцюг має бути вимитий нафтопродуктом або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ринговий або X-ринговий за допомогою високого тиску, розчинників або бензину.
- Ланцюг O-ринговий або X-ринговий має маститися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощі. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.