у комплект входить привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер зміцнений безорінговий [118 ланок] та зірочки: ведуча SUNF3D1-14 та ведена SUNR1-3079-41. Це частини найвищої якості, які гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях комплекту приводу. Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг має бути встановлений разом з заклепаним ланкою.
ланцюг:
- Обробка SDH пінів - метод SDH дозволяє досягти екстремально твердого, хромово-вуглецевого шару на поверхні штифта, при цьому зберігаючи м'яке ядро, щоб воно поглинало удари, вібрації та інші навантаження.
- Об'єм: max. 450 cm3
- Довжина штифта: 18,35 мм,
- Діаметр ролика: 10,2 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,2 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,2 мм,
- Вага 100 ланок: 1,61 кг,
- Міцність на розтягнення: 35,8KN,
- Міцність на втомлення: 410
- з'єднувальні ланки: FJ - ланка втиснута/ замикальнаe (опціонально заклепка ZJ - заклепана ланка)
- Кількість ланок: 118
ведуча зірка (SUNF3D1-14):
- виготовлена відповідно до специфікацій виробників мотоциклів,
- з високоякісної хромованої сталі,
- піддана термічній - хімічній обробці,
- 14 зубів.
ведена зірка (SUNR1-3079-41):
- виготовлена з високолегованої сталі 1045,
- отвори, що зменшують вагу зірки у формі бумеранга, що забезпечує найвигідніший коефіцієнт міцності-ваги,
- індукційно загартована: поверхні, що контактують з роликом ланцюга, загартовані, тоді як ядро зуба м'яке та еластичне,
- піддана термічній обробці для підвищення міцності та стійкості до зносу,
- поєднання матеріалу високої якості, досконалого процесу виробництва та проекту дає зіркам SL міцність до 35 000 км (при стандартній туристичній експлуатації),
- 41 зуб.
Підходить для моделі:
- KTM Duke 200 [12-14]
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна ланцюга приводу:
- Ланцюг розтягується в міру зносу. Розтягнення ланцюга без O-ринга не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг має бути замінений разом із зірками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання та натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує ведучі зірки та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зносу, може порватися, спричиняючи пошкодження. Занадто щільний, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зносу та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга має становити близько 20-30 мм на дорожніх мотоциклах та близько 30-45 мм на позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла має регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед змащуванням привідний ланцюг має бути вимитий нафтопродуктом або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ринговий або X-ринговий за допомогою високонапірних мийок, розчинниками або бензином.
- Ланцюг O-ринговий або X-ринговий має змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.