Ланцюги з серії VX гарантують близько 50% менші опори тертя та є ланцюгами з більшою стійкістю до зношення в порівнянні з ланцюгом O-ring. Висока стійкість до деформацій і розтягування ланцюга.
До складу набору входить привідний ланцюг D.I.D.520 VX3 PRO-STREET супер посилений [118 ланок] та привідна зірочка SUNF3D1-14. Це деталі найвищої якості, що гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях набору приводу. Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг має бути встановлений разом з заклепаним ланкою.
ланцюг:
- X-Ring - найкраща ціна в співвідношенні до якості
- Серія: VX - Висока міцність за хорошу ціну,
- Об'єм: 125 - 750 см3
- Довжина штифта: 18,7 мм,
- Діаметр ролика: 10,22 мм,
- густина внутрішньої пластини: 2,0 мм,
- Густина зовнішньої пластини: 2,0 мм,
- Вага 100 ланок: 1,52 кг,
- Стійкість до розтягування: 36,5KN,
- Стійкість до втоми: 3500
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - заклепане з'єднання (опціонально затискач FJ - вставне/застібне з'єднання)
- Кількість ланок: 118
- Ущільнення: тип X-Ring
- Продукт доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний,
- G&B - золотий: зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина чорного кольору
привідна зірка (SUNF3D1-14):
- виготовлена відповідно до специфікацій виробників мотоциклів,
- з високоякісної хромованої сталі,
- піддана термічній та хімічній обробці,
- 14 зубів.
Підходить для моделей:
- KTM Duke 125 [14-16]
- KTM Duke 200 [15-16]
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зношення. Розтягування ланцюга без O-ring не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягування ланцюга O- або X-ring не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг має бути замінений разом із зірками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації вашого мотоцикла рекомендований виробником зазор ланцюга та процедуру його вимірювання та натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує привідні зірки та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зношення, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто тісний, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношення та пошкоджень. Правильний зазор/провисання ланцюга має становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Мотоциклетний ланцюг має регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед змащенням привідний ланцюг має бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ring або X-ring за допомогою високого тиску, розчинників або бензину.
- Ланцюг O-ring або X-ring має змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом подовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.