у комплект входить привідний ланцюг D.I.D.520 NZ SUPER NON-O-RING Cross супер посилений безорінговий [112 ланок] та зірочки: привідна SUNF3D1-14 і ведена SUNR1-3079-45. Це частини найвищої якості, що гарантують тривалий термін служби та пробіг навіть при найбільших навантаженнях комплекту приводу. Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг має бути встановлений разом з заклепаним ланкою.
ланцюг:
- Обробка штифта SDH - метод SDH дозволяє досягти екстремально твердої, хромово-вуглецевої оболонки на поверхні штифта, при цьому зберігаючи м'яке ядро, щоб воно поглинало удари, вібрації та інші навантаження.
- Об'єм: макс. 450 см3
- Довжина штифта: 18,35 мм,
- Діаметр ролика: 10,2 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,2 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,2 мм,
- Вага 100 ланок: 1,61 кг,
- Міцність на розтягування: 35,8KN,
- Міцність на втомлення: 410
- з'єднувальні ланки: FJ - ланка втиснута/замикаючае (опціонально заклепка ZJ - заклепана ланка)
- Кількість ланок: 112
привідна зірка (SUNF3D1-14):
- виготовлена відповідно до специфікацій виробників мотоциклів,
- з високоякісної хромованої сталі,
- піддана термічній - хімічній обробці,
- 14 зубів.
ведена зірка (SUNR1-3079-45):
- виготовлена з високолегованої сталі 1045,
- отвори, що зменшують вагу зірки у формі бумеранга, що забезпечує найбільш вигідний коефіцієнт міцності-ваги,
- індукційно загартована: поверхні, які мають контакт з роликом ланцюга, загартовані, тоді як ядро зуба м'яке та еластичне,
- піддається термічній обробці для підвищення міцності та стійкості до зносу,
- поєднання матеріалу високої якості, досконалого процесу виробництва та дизайну дає зіркам SL міцність до 35 000 км (при стандартній туристичній експлуатації),
- 45 зубів.
Комплект підходить для моделі:
- KTM Duke 125 [11-13]
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зношення. Розтягнення ланцюга без O-рингового не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг має бути замінений разом із зірками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання та натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує привідні зірки та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зношення, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто тугий, так і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношення та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга має становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах та близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед змащенням привідний ланцюг має бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ринговий або X-ринговий за допомогою високого тиску, розчинниками або бензином.
- Ланцюг O-ринговий або X-ринговий має змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.