0
0
Немає в наявності
Відгуки:
0
8 540грн
Без податку:
8 540грн
Опис
Ланцюги серії ZVM-X це найміцніші ланцюги X-ring на ринку, характеризуються більшою витривалістю від ланцюгів з попередньої серії ZVM2. Гарантують найкращу - незалежно від погодних умов - тягу та забезпечують найкраще прискорення і миттєву реакцію мотоцикла на зміну положення дросельної заслонки.
- Ланцюг гіпервитривалий, з найтривалішим терміном експлуатації,
- Серія: ZVM-X - Максимальна потужність, найтриваліша експлуатація,
- Об'єм: 400 - 1300 см3
- Довжина штифта: 23,2 мм,
- Діаметр ролика: 10,32 мм,
- Товщина внутрішньої пластини: 2,4 мм,
- Товщина зовнішньої пластини: 2,6 мм,
- Вага 100 ланок: 2,11 кг,
- Витривалість на розтягнення: 46,3 KN,
- Витривалість на втомлення: 4000
- з'єднувальні ланки: заклепка ZJ - ланка з заклепкою
- Кількість ланок: 116
- Ущільнення: тип X-Ring
- Доступний у двох кольорах:
- B&B - чорний
- G&G - зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина золота,
- Якщо мотоцикл заводськи був укомплектований заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з ланкою з заклепкою.
Підходить для моделей:
- Aprilia SRV 850 [12-16],
- BMW F 650 GS [08-12],
- BMW F 700 GS [13-17],
- BMW F 800 GS [08-17],
- BMW F 800 GS Adventure [13-17],
- Honda CBF 500 [04-08],
- Honda CBF 600 N [04-07],
- Honda CBF 600 S [04-07],
- Kawasaki KLZ 1000 Versys [12-17],
- Suzuki DL 650 V-Strom [04-06],
- Suzuki GSX-R 750 [06-16],
- Suzuki DR 800 Big [94-97],
- Suzuki DL 1000 V-Strom [14-16],
- Suzuki GSX-S 1000 [15-16],
- Triumph Daytona 675 [06-16],
- Triumph Daytona 675 R [11-16].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зношування. Розтягнення ланцюга без O-кільця не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягнення ланцюга O- або X-кільця не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягнення не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зубчастими колесами.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зубчастими колесами, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зубчасті колеса та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, крім швидкого зношування, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношування та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга повинен становити близько 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношуванню. Завжди перед змащуванням привідний ланцюг повинен бути очищений нафтопродуктами або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-кільця або X-кільця за допомогою високонапірних мийок, розчинників або бензином.
- Ланцюг O-кільця або X-кільця повинен змащуватися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом подовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.