0
0
Немає в наявності
Відгуки:
0
5 730грн
Без податку:
5 730грн
Опис
Ланцюги серії VX3 гарантують приблизно 50% менші опори тертя, а також є ланцюгами з більшою стійкістю до зносу в порівнянні з O-ринговим ланцюгом. Висока стійкість до деформацій і розтягування ланцюга. Призначені для використання в мотоциклах туристичного та спортивно-туристичного класу.
Характеристики продукту:
- X-Ring - найкраща ціна в співвідношенні до якості
- Розмір: 525
- Довжина: 108 Кількість ланок
- Тип ущільнення: X-Ring
- Виробник: DID
- Тип: VX3
- Тип: Відкритий
- Витривалість (кг): 4526 кг
- Колір зовнішньої пластини: Сталевий
- Колір внутрішньої пластини: Сталевий
- Індекс довговічності: 4000
- Тип з'єднувальної ланки: Без застібки
- Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг повинен бути встановлений разом з заклепаною ланкою.
Підходить, зокрема, для моделей:
- Aprilia RST
- 1000 Mille Futura (01-04)
- RSV 1000 Mille (98-05)
- RSV 1000 Tuono (02-05)
- RSV4 1000 Factory (09-12)
- SL 750 Shiver (08-11)
- Tuono 1000 Factory (04-05)
- Cagiva
- Gran Canyon 900 97-00
- Navigator 1000 00-05
- Raptor 650 01-05
- V-Raptor 650 01-05
- Honda
- CB 450 (86-89)
- CB 500 (94-03)
- CBR 600 F (97-07)
- CBR 900 RR (96-99)
- GB 500 (89-90)
- VFR 750 (94-97)
- Hyosung
- GT 650 naked/sport (04-11)
- KTM
- RC8 1190 08-10
- Kawasaki
- ZR-7 750 (99-04)
- ZX-10R Ninja (06-07)
- ZX6R Ninja (95-02)
- ZX6R 636 (02)
- ZX7RR (96-99))
- Suzuki
- GSX-R 600 (96-00)
- GSX-R 750 (98-990
- SV 650 (99-10)
- Triumph
- Daytona 600 (03-04)
- Daytona 650 (05)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг розтягується в міру зносу. Розтягування ланцюга без O-рингового не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Розтягування ланцюга O- або X-рингового не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок розтягування не повинно перевищувати 20 мм. Розтягнутий ланцюг повинен бути замінений разом із зірочками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації свого мотоцикла рекомендовану виробником напругу ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було підняте вгору. Натисніть пальцем нижню частину в середині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг розтягується швидше, руйнує зірочки приводу та підшипники головного валу коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, крім швидкого зносу, може обірватися, спричинивши пошкодження. Занадто щільний, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зносу та пошкоджень. Правильний зазор/провисання ланцюга має становити приблизно 20-30 мм у дорожніх мотоциклах і приблизно 30-45 мм у позашляхових мотоциклах.
мастило:
- Ланцюг мотоцикла повинен регулярно маститися, щоб запобігти передчасному зносу. Завжди перед мастилом привідний ланцюг повинен бути вимитий нафтопродуктом або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити O-ринговий або X-ринговий ланцюг за допомогою мийок високого тиску, розчинниками або бензином.
- O-ринговий або X-ринговий ланцюг повинен маститися кожні 300-400 км і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.