0
0
Немає в наявності
Відгуки:
0
3 360грн
Без податку:
3 360грн
Опис
Привідний ланцюг 520DZ2 створений за спеціальною технологією Super Dai Hard, що зміцнює штифти. Гарантує довший термін експлуатації в порівнянні з попередньою моделлю DZ. Поєднання міцності та зменшеної ваги відмінно підходить для мотокросу.
- Серія: Special - для спортивної їзди по бездоріжжю,
- Об'єм: max. 450 cm3
- Обробка штифта SDH - метод SDH дозволяє досягти екстремально твердої, хромово-вуглецевої оболонки на поверхні штифта, при цьому зберігаючи м'яке ядро, щоб воно поглинало удари, вібрації та інші навантаження,
- Довжина штифта: 17,65 mm,
- Діаметр ролика: 10,16 mm,
- густина внутрішньої пластини: 2,0 mm,
- Густина зовнішньої пластини: 2,0 mm,
- Вага 100 ланок: 1,4 kg,
- Міцність на розтягнення: 36KN,
- Міцність на втомлення: 410
- з'єднувальні ланки: RJ - ланка з замком (додатково заклепка ZJ - ланка з заклепками)
- Кількість ланок: 108
- Колір: G&B - зовнішня пластина ланки золота, внутрішня пластина чорна,
- Якщо мотоцикл заводськи був оснащений заклепаним ланцюгом, то новий ланцюг має бути встановлений разом із заклепаною ланкою.
Підходить для моделей:
- Aprilia RS 125 Extrema [92-97]
- Honda CRM 125 [90-00],
- Honda NSR 125 F [90-94],
- Honda NSR 125 R [89-98],
- Honda CBR 250 R [11-13],
- Honda CBR 300 R [14-16],
- Honda CB 300 F [15-16].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
заміна привідного ланцюга:
- Ланцюг витягується в міру зношення. Витягнення ланцюга без O-ринга не повинно перевищувати 2,5 до 3% його оригінальної довжини. Витягнення ланцюга O- або X-ринга не повинно перевищувати 1% його оригінальної довжини, наприклад, у випадку ланцюга 530 довжиною 110 ланок витягнення не повинно перевищувати 20 mm. Витягнутий ланцюг має бути замінений разом із зірочками.
регулювання напруги ланцюга:
- Перевірте в інструкції з експлуатації вашого мотоцикла рекомендований виробником люфт ланцюга та процедуру його вимірювання і натягу.
- Встановіть мотоцикл на підставку так, щоб заднє колесо було піднято вгору. Натисніть пальцем нижню частину посередині між зірочками, потім натягніть або послабте ланцюг.
- пам'ятайте: Надмірно натягнутий ланцюг витягується швидше, руйнує зірочки приводу та підшипники валу головної коробки передач. з іншого боку, занадто вільний ланцюг, окрім швидкого зношення, може обірватися, викликавши пошкодження. Занадто тугий, як і вільний натяг ланцюга призводить до прискореного зношення та пошкоджень. Правильний люфт/провисання ланцюга має становити близько 20-30 mm у дорожніх мотоциклах і близько 30-45 mm у позашляхових мотоциклах.
змазування:
- Мотоциклетний ланцюг має регулярно змащуватися, щоб запобігти передчасному зношенню. Завжди перед змащенням привідний ланцюг має бути вимитий нафтою або іншим засобом, призначеним для цього.
- Не можна мити ланцюг O-ринга або X-ринга за допомогою мийок високого тиску, розчинниками або бензином.
- Ланцюг O-ринга або X-ринга має змащуватися кожні 300-400 km і завжди після їзди в дощ. Багато мотоциклістів не усвідомлюють, що правильне обслуговування та догляд за привідним ланцюгом продовжує його термін служби, покращує максимальні показники мотоцикла та безпеку.
Відгуки
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Питання та відповіді
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.